p1nowy

inetmediapozycjonowanie inetmedia

Napisz, a wycenę wyślemy w 24 godz.

captcha
Przeładuj

Reklama na rynku lokalnym jest znacznie tańsza i bardziej skuteczna niż na rynku krajowym czy globalnym. Może przynieść małej firmie wiele korzyści. Trzeba tylko właściwie ją zrealizować, jak i znaleźć miejsca, w których można ją umieścić.

Najważniejsze jest, aby na początek zbadać lokalny rynek pod względem jego położenia, liczby ludności, warunków klimatycznych, jak i konkurencji, z jaką będziemy musieli się zmierzyć. Duże miasta to od razu więcej firm, z którymi będziemy musieli konkurować. W mniejszych, dużo łatwiej będzie się nam przebić z ofertą. Ważne jest, aby dostosować strategie marketingową do rynku, na którym chcemy działać. Istotne jest także, aby dokładnie określić grupę docelową. Tworzony przekaz będzie wtedy bardzo skuteczny i trafi do osób, którym chcemy oferować produkty i usługi. Ważne jest, aby tworzyć takie reklamy, które będą w stanie przyciągać do nas stałych klientów, zapewniających nam stałe zlecenia.

20 Cze

Jak nazwać firmę?

Odsłony: 1

Jedną z najważniejszych rzeczy podczas zakładania firmy jest wymyślenie odpowiedniej nazwy. Musi być ona chwytliwa, powinna łatwo zapadać w pamięć oraz kojarzyć się z oferowanymi produktami lub usługami.

Warto wybrać taką nazwę, która będzie praktyczna i uniwersalna. Głównie tu chodzi o to, aby nie skupiać się na jednej rzeczy, którą w danym momencie produkujemy i tak nazywać firmę. Jeżeli na początku swojej działalności produkujemy jedynie koszulki, nie warto nazwać jej „Koszulka”. W końcu w miarę rozwoju firmy może okazać się, że w asortymencie naszego sklepu znajdą się inne ubrania lub akcesoria. Jeżeli nazwiemy firmę tak jednoznacznie, będzie to mylne dla konsumentów.


RWD
Bez zainwestowania odpowiednich środków finansowych nie uda się wypromować żadnego sklepu internetowego. Trzeba przedsięwziąć działania, które z jednej strony są kosztowne, ale z drugiej przynoszą  realne korzyści. Ważne jest przede wszystkim to, aby udało się dotrzeć do potencjalnych nabywców, dla których oferta sklepu będzie atrakcyjna. Wymaga to jednak ciągłej obserwacji rynku i poszukiwania nowych kanałów dotarcia do klientów. Kanały te muszą być skuteczne.