p1nowy

inetmediapozycjonowanie inetmedia

Napisz, a wycenę wyślemy w 24 godz.

captcha
Przeładuj


RWD
Bez zainwestowania odpowiednich środków finansowych nie uda się wypromować żadnego sklepu internetowego. Trzeba przedsięwziąć działania, które z jednej strony są kosztowne, ale z drugiej przynoszą  realne korzyści. Ważne jest przede wszystkim to, aby udało się dotrzeć do potencjalnych nabywców, dla których oferta sklepu będzie atrakcyjna. Wymaga to jednak ciągłej obserwacji rynku i poszukiwania nowych kanałów dotarcia do klientów. Kanały te muszą być skuteczne.

Zdobywanie klientów na rynku lokalnym jest dużo prostsze niż na rynku globalnym lub krajowym. Możemy dużo lepiej sprecyzować swoją grupę docelową, dla której będziemy tworzyli ofertę. Będzie ona wtedy znacznie bardziej dopracowana i syntetyczna. A to lubią klienci. Dlatego też, na pewno szukanie klientów na lokalnym rynku ma wiele zalet. Szczególnie, jeżeli wszystkie działania będą prowadzone w Internecie.

Rich Cards czyli karty rozszerzone to nowy sposób prezentacji wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych jakie wprowadza Google.
Karty rozszerzone pokazują wyniki wyszukiwania w bardzo przejrzysty sposób i przykuwają uwagę internauty. Zadaniem zmiany jest podniesienie współczynnika klikalności. Google wprowadza kolejną formę pokazywania wyników wyszukiwania, która ma ułatwić internaucie wyszukanie odpowiedniej informacji.