p1nowy

inetmediapozycjonowanie inetmedia

Napisz, a wycenę wyślemy w 24 godz.

captcha
Przeładuj

E-mailing jest znakomitym narzędziem marketingowym i kolejnym z wielu kanałów komunikacji marketingowej umożliwiającym skuteczne dotarcie do klientów poszukujących określonych produktów/ usług.


Kiedy istotnym celem staje się optymalna promocja firmy kampanie e-mailingowe będą świetną decyzją. Chcąc w efektowny sposób zaprezentować ofertę swojej firmy, zwiększyć sprzedaż przy jednoczesnym wzroście ruchu na stronie polecamy skorzystanie z proponowanych usług, które przyczynią się do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów.
    Cała idea do jakiej sprowadza się e- mailing jest bardzo prosta i polega na zachęceniu potencjalnego klienta do skorzystania z oferty firmy prezentowanej na stronie internetowej, a koszt tej akcji sprowadza się do stworzenia graficznej kreacji mailingowej z hasłem reklamowym nakłaniającym do działania oraz do wysłania e-maili do bazy adresów e-mail użytkowników.     Regularnie przygotowywane newslettery z czytelną i zarazem spójną treścią będą doskonałym elementem promocyjnym, o który zadbamy opracowując właściwą strategię w tej dziedzinie. Zwrócimy uwagę na spersonalizowany przekaz reklamowy, który wzbudzi zainteresowanie zarówno wśród nowych jak i dotychczasowych odbiorców. Ciekawie i jednocześnie atrakcyjnie zaprezentowane oferty lub promocje przesłane za pośrednictwem e- mailingu zachęcą do podjęcia decyzji zakupowej ze strony klientów.
     Zespół naszych specjalistów doskonale wie, jak prawidłowo wykorzystać potencjał e-mailingu w działaniach bezpośrednio związanych z marketingiem internetowym. Bardo dobrze zaplanowana kampania e-mailingowa będzie miała także znaczący wpływ na możliwość zbudowania bazy lojalnych klientów, dlatego też należy pamiętać, aby skoncentrować się na określonej grupie docelowej do której będą kierowane wiadomości e-mailowe. Spersonalizowany przekaz reklamowy jest znacznie lepiej odbierany przez klientów, co z kolei skutkuje rozwijaniem pozytywnych i długofalowych relacji.
    Poprzez niewielkie koszty jakie niesie ze sobą stworzenie i przeprowadzenie e- mailingu zwrot z zainwestowanych w kampanię pieniędzy (ROI) jest bardzo wysoki (według różnych źródeł oraz badań wynosi średnio 43 zł z zainwestowanej 1 złotówki, osiągając przy tym zdecydowanie najlepszy wynik ze wszystkich kanałów marketingowych w internecie).
    Prowadząc biznes warto uwzględnić kampanie e- mailingowe w swoich planach, co bez wątpienia przyniesie realne zyski i umożliwi osiągnięcie postawionych wcześniej celów marketingowych.
    Jesteśmy do dyspozycji w tej kwestii kompleksowo służąc procesjonalnym doradztwem przygotowując i wdrażając owocne koncepcje. Zapraszamy do współpracy!