p1nowy

inetmediapozycjonowanie inetmedia

Napisz, a wycenę wyślemy w 24 godz.

captcha
Przeładuj

Usuwanie, ściąganie filtra Google

Spadły pozycje Twojej strony internetowej. Strona nie pokazuje się w wyszukiwarce na konkretne, a wcześniej pozycjonowane frazy. Strona zatrzymała się w pewnym zakresie pozycji w wyszukiwarce i pomimo wielu działań nie poprawiają sie pozycje strony w Google. Zauważyłeś duży spadek ruchu, a nie widzisz konkretnego powodu tej sytuacji. Wszystkie te objawy razem lub osobno sugerują, że Twoja strona otrzymała od Google filtr na wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce za naruszenie wytycznych Google.

Usuwanie filtra nie jest prostym i łatwym procesem. Wymaga żmudnej analizy elementów witryny oraz profilu linków przychodzących pod kątem wytycznych Google dla stron internetowych. Filtry dzielą się na ręczne, nakładane ręcznie przez pracowników Google i algorytmiczne, nakładane przez roboty Google. Powiadomienie o otrzymaniu filtra pojawia się tylko w przypadku filtrów ręcznych. A w przypadku filtrów algorytmicznych tylko analiza pozwala zauważyć fakt nałożenia filtra i identyfikację przyczyny. 

Czas jaki jest potrzebny do pozbycia się filtra zależy od wielu czynników i nie jest jednakowy dla takich samych witryn. Każdy przypadek jest traktowany przez Google indywidualnie, przez co długość okresu ściągania filtra może wynieść od 10 dni do pół roku.

Oferujemy profesjonalne wdrożenie i wykonanie procesu usuwania filtra. Zaproponujemy najlepsze rozwiązania pozwalające ściągnąć nałożony filtr, aby czas usuwania filtra był jak najbardziej optymalny, a efekt usunięcia trwały.  

W ramach usuwania filtra wykonujemy:

- analizę profilu linków przychodzących. - usuwanie linków statycznych, dynamicznych oraz innych o niskiej jakości z miejsc o złej reputacji (z całego świata jeżeli technicznie jest to wykonalne). - usuwanie linków statycznych, dynamicznych oraz innych podpinanych przez automaty SEO (z całego świata jeżeli technicznie jest to wykonalne). - usuwanie wpisów z katalogów o złej reputacji. - składanie wniosków do Google o ponowne rozpatrzenie poprawionego profilu linków. - dostosowanie profilu linków do aktualnych zaleceń Google. - optymalizacja kodu strony zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Google. - przedstawianie raportów z wykonanych działań.

Co nam jest potrzebne do wykonania działań związanych z usuwaniem filtra?

- dostęp do Narzędzia Google dla Webmasterów (GWT), abyśmy mogli wysyłać zgłoszenia i otrzymywać odpowiedzi z Google oraz do analizy linków przychodzących.

- wszelkie informacje związane z pozyskiwaniem i dodawaniem linków przychodzących od firm, które zajmowały się pozycjonowaniem witryny lub jej marketingiem.

- wszelkie informacje na temat poprzednich procesów pozycjonowania jakie zostały zastosowane dla Twojej witryny.

Jakie są koszty ściągnięcia filtra Google?

Koszt usunięcia filtra Google jest uzależniony od ilości godzin pracy jakie trzeba poświęcić na analizę i usunięcie niewłaściwych linków przychodzących oraz przystosowania profilu linków do wytycznych Google. Dokładną wycenę możemy przedstawić po zapoznaniu się z aktualną sytuacją witryny. Nie krępuj się i skontaktuj się z nami,a my sprawdzimy Twoją witrynę i przedstawimy koszt naszych działań oraz ocenę sytuacji Twojej witryny.

Skontaktuj się z nami jeśli chcesz uzyskać pomoc.